Einzelnen Beitrag anzeigen
  #2 (Permalink)  
Alt 25.02.2007, 16:48
cild1

AW: lütfen yardımcı olurmusunuz :(

Zitat:
Zitat von Maremy Beitrag anzeigen
lütfen bunu tercüme edebilirmisiniz benim için çok önemli iki üç gündür bekliyorum kimse çevirmemiş lütfen çevirebilirmisiniz kız arkadaşımla aramdaki sorunları ögrenmek istiyorum lütfen arkadaşlar yardımcı olurmusunuz ??????????????????

"Du fragst mich dauernd warum ich zu dir gekommen bin, und jetzt nicht mehr mit dir zusammen sein will.
Aber befor ich zu dir gefahren bin habe ich dich doch gefragt, was passiert wenn du oder ich danach der Meinung sind das wir zu sich nicht passieren.
und du hast gesagt das wir dann einfach Freunde bleiben.
Also ich meine nicht, das du zu mir nicht passierst, aber ich glaube mein gefuehl zu dir ist nicht so stark das ich dich jetzt heiraten kann. Und das ist doch die einzige moeglichkeit um zusammen zu sein."
Sen her zaman "neden benim yanima geldin" soruyorsun. Ama senin yanina gelmeden önce, sormustum sana, ne olur eger birbirimize yakismak olmassa.Sen arkadas oluruz demistin.
Evet, birbirimize yakismiyoruz demiyorum, su an öyle düsünmüyorum ama, benim sevgim sana, seni evlenmek icin kuvvetli degil. Beraber olmak icin en önemli seyde sevgidir!

Kusura bakma,iyi tercümanlik yapamadim, insallah anlarsin!