sprüchesammlung
Habe keine Angst vor den Schatten, denn es bedeutet nur, dass irgendwo ein Licht brennt.
Ein Raum ohne Bücher ist wie ein Körper ohne Seele.
Ich wurde geboren ohne gefragt zu werden, ich werde sterben ohne gefragt zu werden, also lasst mich so leben wie ich will!!
Eine Begegnung, die unsere Seele berührt, hinterlässt Spuren, die nie ganz verwischen
Das wirklich Wichtige im Leben finden wir nicht durch intensive Suche, sondern etwa so wie eine Muschel am Strand. Im Grunde findet es uns.
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und keiner ginge, um zu sehen, wohin wir kämen, wenn wir gingen.
Nicht weil es unerreichbar ist, wagen wir es nicht, sondern weil wir es nicht wagen ist es unerreichbar.
Es geht nicht darum dem Leben mehr Jahre zu geben, sondern den Jahren mehr Leben.
Das sind ein paar die mir so im İnternet gefallen haben...
Çekmiş sigarayı kafası dumanlı ama harbi delikanlı kolunda 3-5 faça yarası oda kahbenin hatırası...
MiLLéTin étiKét oLdugu YéRDé Biz FiYat KoyAriz....
aĞlamayı FerdiDen ßĉğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca ßizden öĞrenin..!!
HAYAT YOLLARDAN ÇİZİLMİŞ OLSA BİLE BU YOLLARDAN BİRİNİ SEÇECEKSİN! SEÇDİĞİN YOLDA ÖLÜM OLSA BİLE SELAM VERİP GEÇECEKSİN!!!
Acı Çekerek Geldik Bu Günlere,Boyun Eğmeyiz Kimselere,Kanmayız Sahte Gülücüklere,Saygı Şeklinde Övmelere,Herkesin Ölüm Diye Korktuğunu,Biz Sokakta Oynarız Oyun Diye...
biZ gEceLErE MAhKUm oLSayDıK gÜnDüzLerE HaKim OlAmAZdIk..!
ALEM OYUNCU OLMUŞ SOKAKLAR SAHNE SEVDİĞİM BİR KIZ VARDI ODA OLMUŞ KAHBE..
Albümünde Resmim Olacağına Kalbinde Yerim Olsun Yeter...
Seni Seninle Yaşamak Varken Hayalinle Yaşamak Gücüme Gidiyor..
Her martı bir deniz, Her rüya bir uyku,
Her dağ bir duman Her nota bir şarkı bulur ama,
Ben başka " sen " bulamam...
Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak
aĞlamayı FerdiDen ßĉğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca ßizden öĞrenin..!!
GÜZELİM SENİN RUHUN FAHİŞE OLMUŞ BEDENİN BAKİRE OLSA NE YAZAR..!!
Uçurumdan düşerken tutunacak dalım olsan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım...
Seni ne zaman unutacağımı sorma, çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum...
So das wars..Schreibt mal eure sprüche auf die euch gefallen
Gruss SeLCuk