erledigt

BiricikDerya

New Member
Re: Eine Mail, ohne Punkt und Komma :)

Zitat von Vivy:
aþkým sana yazmýþtým ama tekrar yazýyrum anjayla konuþman güzel birþey o senin en yakýn arkadaþýn nede olsa ama hayat ta senin hayatýn

benim sana karþý senin bana duygularýmýzý birbirimize verdiðimiz deðeri onlar nasýl bilebilirki çünkü hayatýmýzý kurmak senin ve benim elimizde birbirimizi tanýdýktan sonra baþkalarýnýn önerilerini tabikide göz önüne alacaksýn ama sadece öneri olarak ama bu öneriler hayatýnda önem taþýyan kiþi hakkýnda köyü þeyler olduðu taktirde ben onlarýn mutluluðumu istemeyen insanlar olur derim ama yinede bunu en önce bu kararý vermek hayatýmýzý kurmak bunun için önce kendimiz karar verir daha sonra baþkalarý tarafýndan bu iliþki hakkýnda onlarýn ne düþündüðünü öðrenmektir
ben seninle bi hayat kurmak için evet dediysem herþeyi göz önüne almýþým demektir geriye kalan sadece senin ne karar verdiðindir önemlidir aþkým



sonuçta hayat bizim hayatýmýz bebek benim ve senin bebeðin ona dünyaya getirmek te bizim yani senin ve benim anlýyomusun aþkým

sana veridiðim deðeri ne onlar bilebilir ne bi baþkasý sen kalbinle ne hissettiklerimi bilmen beni mutlu edecek en güzel þeydir



senin ve benim için en güzel duygularla düþünmeni baþkalarýnýn kararlarýný daha sonra deðerlendirmeye alýrsýn aþkým seni ve bebeðimizi düþünüyörum seni hayallerimin sultaný seni ve bebeðimizi mutlu edebilecek herþeye hazýrým aþkým seni çok özledim suan en çok istediðim þey bir iki günde olsa senin yanýnda olmak aþkým seni çok özledim


Ich weiß, sie ist etwas lang...wäre trotzdem sehr nett, wenn sich jemand die Mühe macht...VIELEN DANK!

ich shcua mal ob ich es hinbekommen ok?

mein liebling, ich hatte dir schon mal geschrieben aber ich schreibe es nochmal. das du mit ANJA sprichst ist gut, sie ist deine freundin aber trotz alle dem, ist das dein leben.

Woher sollen die wissen welche gühle wir füreinander empfinden, weil unser leben zu planen liegt in unseren händen(nachdem wir usn kennengelernt haben)natürlich müssen wir auch die anregungen anderer in betracht ziehen aber nur als anregung. dann kommt sowas wie nicht auf die meinung anderer hören, es liegt bei uns wir unser leben gestalten.
wennich mich für ein leben mit dir entschieden und JA gesagt haben, dann hab ich alles in betracht gezogen, da zählt dann nur noch deine entscheidung.

letzendlich ist das unser leben, das kind ist dein und mein kind, seil wohl liegt in unsren händen, verstehst du das mein schatz?

die anderen können nicht wissen wieviel wert ich dir gebe, wenn du weist was du im herzen fühlst, das ist das glücklichste für michergibt keine sinn aber naja

für dich und für mich, ist das schönste mit den gefühlen zu denken, erst später solltest du die anregung anderer inb etracht ziehen.mein liebling ich denken an dich und an unser baby, ich würd alles tun um euch glücklich zu tun. ich vermisse dcih sehr mein schatz. das meiste was ich jetzt will ist, auch wen es nur 1-2 tage sind, in deiner nähe zu sein. MEIN lieblich ich vermisse dich sehr.



Najai ch hoffe du konntest was damit anfangen! Sag doch deinem freund, der soll beim nächsten mal PUNKT-und KOMMA benützen.würd einiges erleichtern! ;)
LG
 
Top