Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

gegenseitig Bereichern

Ich möchte
dich lieben, ohne dich einzuengen;
dich wertschätzen, ohne dich zu bewerten;
dich ernst nehmen, ohne dich auf etwas festzulegen;
zu dir kommen, ohne mich dir aufzudrängen;
dich einladen, ohne Forderungen an dich zu stellen;
dir etwas schenken, ohne Erwartungen daran zu knüpfen;
von dir Abschied nehmen, ohne Wesentliches versäumt zu haben;
dir meine Gefühle mitteilen, ohne dich für sie verantwortlich zu machen;
dich informieren, ohne dich zu belehren;
dir helfen, ohne dich zu beleidigen;
mich um dich kümmern, ohne dich ändern zu wollen;
mich an dir freuen, so wie du bist.
Wenn ich von dir das Gleiche bekommen kann, dann können wir uns wirklich begegnen
und uns gegenseitig bereichern.


karşılıklı zenginleşebiliriz
Seni sınırlamadan Seni sevmek,
Senin değerini biçmeden Sana değer vermek,
Seni burnundan yakalamadan Seni ciddiye almak,
Sana çullanmadan Sana gelmek,
Senden bir şey istemeden Seni davet etmek,
Ondan bir şey beklemeden Sana bir şeyi hediye etmek,
Esaslı bir şey kaçırmadan Seninle vedalaşmak,
Seni onlardan sorumlu tutmadan Sana duygularımı bildirmek,
Sana öğretmeden Sana bilgi vermek,
Seni incitmeden Sana yardımcı olmak,
Seni değiştirmek istemeden Seninle ilgilenmek,
Sana, olduğun gibi sevinmek
İstiyorum.
Aynı şeyleri senden alabilirsem,
Gerçekten buluşabiliriz
Ve karşılıklı zenginleşebiliriz.
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Ein Tropfen Liebe ist mehr als ein Ozean an Wille und Verstand..
Bir damla aşk bir okyanus kadar arzu ve akıldan değerlidir..


Ich kann dich nicht sehen, ich kann dich nicht spüren, ich kann dich nicht küssen... Aber lieben kann ich dich egal wo du bist!
Seni göremiyorum, seni hissedemiyorum, seni öpemiyorum... ama nerede olursan ol, seni sevebilirim!


Ich liebe den Moment in dem du mich ansiehst und etwas zwischen uns passiert, dass sich nicht in Worte fassen lässt. Es ist als springt ein Funke über und plötzlich stehen wir in Flammen..
Bana baktigin ve aramizda o seyin oldugu,kelimelere dökülmeyecek ani çok seviyorum.Sanki bir kivilcim yükseliyor ve biz birden alevler içinde kaliyoruz..


Du bist so wertvoll, wie der Regen, der in der Wüste fällt. Du bist so schön wie die Blüte, die sich am Zweig geöffnet hat. Du bist so einzigartig, dass wenn Du verloren gehst, nichts wie Du wieder gefunden werden kann, meine Liebste... Ich liebe Dich sehr !!
Sen cölde yagacak yagmurlar kadar degerli sen dalinda acmis cicek kadar güzel ve sen kaybedilince bulunamaycak kadar özelsin askim... seni cok seviyorum!!


Manchmal reicht ein Gedanke an Dich und auf einmal ist die Welt viel bunter, viel größer, die Sorgen kleiner und in mir breitet sich ein wohliges Gefühl aus.. Schön, dass es Dich gibt.
Bazen seninle ilgili tek bir düsünce ,dünyanin rengarenk ve daha büyük gözükmesine, dertlerin azalmasina yeterli oluyor ve içimi hos bir duygu kapliyor.... Iyi ki varsin.


wenn ich in den spiegel schaue,
sehe ich nicht mich sondern ein riesiges herz.
und in dem herzen habe ich dich gesehen...

Aynaya bakınca kendimi degil, kocaman bir yürek görüyorum.Ve o yürekte seni gördüm...
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Der Engel der Verliebte bewacht!
Ich träumte von liebevollen Worten,
die nicht nur meine Ohren,
sondern auch mein Herz erreichen.
Ich träumte von Worten,
die ehrlich sind und Vertrauen schaffen.
Ich träumte von sanften Händen,
die zärtlich mein Gesicht berühren
und die Einsamkeit und Enttäuschung fortstreicheln.
Ich träumte von Augen
so tief und voller Liebe,
dass ich in ihnen versinken kann.
Ich träumte von einer zärtlichen Hand, in meiner,
die mit mir einen neuen Weg geht.
Ich träumte von der Wärme der Arme,
die mich umarmen und mir Geborgenheit geben.
Ich träumte von zwei Herzen,
die durch das Band der Liebe fest vereint sind.
Ich träumte von Hoffnung,
die nicht genommen wird,
von Sehnsucht die erfüllt wird.
Ich träumte von Glück, das nicht zerbricht,
von Vertrauen, das nicht gebrochen wird.
Ich träumte von Liebe, die nicht verletzt,
von Liebe, die nicht fordert.
Ich träumte von Liebe, die verbindet,
aber nicht einkettet,
Dann geschah etwas sonderbares,
einmaliges, und wunderbares.
Wovon ich träumte,
es aber nicht kannte, ja nie ahnte.
Es übertraf alles geplante.
Ein Engel erschien mir im Traum einer Nacht,
ich blickte zu ihm und sah, dass er lacht.
Lachst du mich aus fragte ich erstaunt.
Nein, ich bin immer so gut gelaunt.
Ich unterhielt mich mit ihm
auf seltsame Weise,
denn er berichtete mir
von einer sehr langen Reise.
Er reiste durch Träume, Nacht für Nacht,
er ist der Engel, der Verliebte bewacht!
Verliebt habe ich bei mir gedacht,
verliebt war ich doch schon so oft bisher,
warum kamst du denn nicht früher hierher?
Ich bin nicht der Engel der Einsamkeit
und ich sehe nicht gerne Kummer und Leid.
Ich hoffte so sehr dich glücklich zu sehen
und nun darf ich endlich hier vor dir stehen.
Dein Herz ist nun frei von jeglichen Schmerzen,
denn du wirst geliebt, von ganzem Herzen!
Geliebt von jemandem, der nur an dich denkt,
Er hat Dir sein Herz mit Freuden geschenkt.
Er denkt an dich bei Tag und bei Nacht
und ich bin der Engel, der Euch beide bewacht!
Für jetzt und für immer und alle Zeit,
nie wieder trifft Euch beide die Einsamkeit!


Aşıkları gözetleyen melek!
Hayalini kurdum aşk dolu sözlerin,
sadece kulaklarıma değil,
kalbime de ulaşabilen.
Hayalini kurdum,
gerçekçi ve güven verici sözlerin.
Hayalini kurdum yumuşak ellerin,
şefkatle yüzümü okşayan,
yalnızlığı ve hayal kırıklığını uzaklaştıran.
Hayalini kurdum gözlerin,
batabileceğim derinlikte aşk ile dolu içleri.
Sevecen birinin hayalini kurdum elimde,
beraber gidebilecek benimle bir yenilikte.
Sıcaklığının hayalini kurdum,
İçlerinde güvende hissettiğim,
ve beni sarmalayan kolların.
Aşk bağı ile sımsıkı bağlı
iki kalbin hayalini kurdum.
Alınmamış,
içi özlemle doldurulmamış
bir umudun hayalini kurdum.
Parçalanmaz bir mutluluğun,
Kırılmaz bir güvenin hayalini kurdum.
Bir aşkın hayalini kurdum,
Yaralamayan, talep etmeyen.
Hayalini kuruyorum,
Bağlayan ama zincirlemeyen bir aşkın,
sonra yaşanır benzersiz,
tek seferlik ve mükemmel bir şey.
Ne biliyordum ne de sezebiliyordum
Neyin hayalini kurduğumu.
Her şey planlarımın dışına çıktı.
Göründü meleğin biri bir gece rüyamda,
baktığımda ona doğru, gülümsedi bana
işte o aşıkları gözetleyen melek!
"Gülme bana" dedim şaşkınca,
"hayır, ben hep böyle havamdayımdır."
Bir başka sohbet ettim onunla,
Sonra bana çok uzun bir gezinin haberini verdi.
Geceden geceye rüyadan rüyaya seyahat ediyordu,
O aşıkları aşıkları gözetleyen melek!
Düşündüm şu ana dek ne kadar aşık olduğumu,
"Neden daha önce gelmedin ki??"
"Ben yalnızlığın meleği değilim,
Acı ve üzüntü görmeyi sevmem.
Umdum seni mutlu şekilde görmeyi
ancak o zaman yanına gelebilirdim.
Kalbin artık o acılardan kurtuldu,
çünkü tamamen kalpten seviliyorsun.
Hep seni düşünen,
Sana kalbini severen hediye eden biri tarafından.
Gündüz gece sadece seni düşünmekte,
İşte ben ikinizi birden gözetleyen meleğim.
Artık bundan böyle ömür boyu,
Yalnızlık size asla uğramayacak!"
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Egal wie Groß die Entfernung sein mag, mein Herz wird immer bei Dir sein und für Dich schlagen..!
Mesafeler ne kadar uzak olursa olsun, Kalbim hep senin yaninda olacak Ve senin için carpacak..!


Nicht, wer mit Dir lacht, nicht wer mit Dir weint, nur wer mit Dir fühlt ist Dein wahrer Freund!!
seninle gülen degil, seninle aglayan degil, seninle hisseden gercek arkadasindir!!


Die Liebe ist manchmal das Traurigste, oft das Schönste, aber immer das Wichtigste im Leben.
Sevgi bazen en üzücü seydir, cogu zamanda en güzel sey, ama herzaman hayatta en önemli olandir.


Denkt nicht, das ich die Spielchen, die Hinter meinem Rücken gespielt werden nicht sehe. Kinder müssen nun mal Spielen um Ihr Hirn zu Entwickeln.. Deswegen lasse ich es zu!
Arkamdan oynanan oyunları görmüyorum sanmayın. Sadece çocukların beyin gelişimi için oyuna ihtiyaçları var, müsade ediyorum!


Die Zeit zeigt die Größe der Liebe..
zaman, sevginin büyüklügünü anlatir..


Wenn Du nicht fähig bist, das Leben, durch die Augen Deines Gegenübers zu sehen, dann Urteile niemals!!!
Eğer Hayatı Karşındakinin Gözleriyle Görme Kabiliyetine Sahip Değilsen, Onu Asla Yargılama!!


Das schöne eines Menschen ist sein Gesicht, das schöne im Gesicht ist das Auge..! Aber das was den Menschen zum Mensch macht, sind eigentlich die Dinge die aus seinem Mund kommen…
İnsanlarda Güzel olan Yüzdür, Yüzde Güzel Olan Gözdür..! Ama İnsanı İnsan Yapan Aslında Ağızdan Çıkan Sözdür...


Sag nicht, du willst immer bei mir bleiben, sag lieber, dass du heute nicht gehst, denn vielleicht ist IMMER morgen schon vorbei...
daima yanimda kalacagini söyleme bana, bugün gitmeyecegini söyle bana, cünkü "daima" yarin gecmis olabilir..


Als ich in den Spiegel schaute, habe ich jemanden gesehen der vergessen wurde. Schau du auch mal hinein, vielleicht siehst du die Person die vergessen hat.
Aynaya baktigimda unutulan birini gördüm, birde sen bak aynaya belki unutani görürsün!
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Weil Träume nicht real sind, weil Fotos nicht lachen, weil Telefongespräche keine Küsse sind, weil SMS nicht kuscheln, deshalb fehlst du mir so!
hayallerin gercek olmadigi icin, resimlerin gülümseyemedigi icin, telefon görüsmeler öpücüklerin yerini alamadigi icin, mesajlar sarilamadigi icin, iste bu yüzden seni bukadar özlüyorum


"Lauf nicht dem nach, der auch ohne Dich glücklich ist, sondern finde den, der ohne Dich nicht leben kann"
Sensiz de mutlu olan birinin ardından koşma! Sensiz yaşayamayan birini bul !!!


Hey, psst...! Siehst du die kleine weiße Wolke, wie sie am Himmel steht? Sag keinem, dass ich sie dir schenke, genieß das Gefühl, dass ich an dich denke!
hey, psst...! gök yüzünde duran kücük beyaz bulutu görebiliyormusun? onu sana hediye ettigimi kimseye söyleme, seni düsündügümün tadini cikar!


Brich keine Brücken hinter Dir ab, Du wirst überrascht sein, wie oft Du den selben Fluss überqueren musst.
ardinda köprüleri yikma, sasiracaksin, ayni nehiri kac kez gecmek zorunda kalacagina.


die Liebe ähnelt einer Messerwunde, der Schmerz vergeht, aber die Spuren bleiben!!
Ask bicak yarasina benzer, acisi gider ama izi kalir!!


Ein Rat: Paß auf dich auf! Eine Bitte: Bleib wie du bist! Ein Wunsch: Vergiss mich nicht! Eine Lüge: Ich werde dich nie lieben! und Eine Wahrheit: Ich vermisse dich!
Bir nasihat: Kendine dikkat et! Bir rica: Sakın değişme! Bir dilek:Beni unutma!Bir yalan:Seni hiç sevmiyorum ve Bir gercek: Seni özlüyorum


Das Wichtigste im Leben finden wir nicht durch intensive Suche, sondern so, wie man eine Muschel am Strand findet. Im Grunde findet es uns! Hayattaki en önemli şeyi yoğun aramayla bulmayız, şöyle ki sahilde bir midyeye rastlamak gibidir. Aslında o bizi bulur!


Männer die ihre Freundin wie eine Prinzessin behandeln zeigen, dass sie selbst von einer Königin aufgezogen wurden..
Erkekler kız arkadaşına prensesmiş gibi davranırlarsa, kendileri bir kraliçe tarafından yetiştirilmiş demektir..


Liebe ist... schwer zu finden, leicht zu verlieren und hart zu vergessen.sevgi... zor bulunur, kolay kaybedilir ve cok zor unutulur.


Ich habe aufgehört, das Chaos in meinem leben aufzuräumen.. Jetzt Bügle ich die Falten aus meiner zerknitterten Seele..!
Hayatımın dağınıklığını toplamayı bıraktım... Şimdilerde kırış kırış olan ruhumun buruşukluğunu ütülüyorum..!


Machst Du was gutes, erinnert sich keiner dran. Machst Du was schlechtes, vergisst es keiner..
İyilik yap hatırlanmaz, bi yanlış yap unutulmaz..
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Wir alle beschuldigen die Zeit, für die Dinge die verloren gehen oder die wir nicht erreichen. Doch wenn die Zeit über uns reden würde, würden wir uns alle schämen!!
Hepimiz kaybettiğimiz ya da ulaşamadığımız şeyler için zamanı suçlarız. Oysa zaman bi konuşacak olsa, hepimiz utanırız!!


Die bedeutendsten Blicke, sind die zweier feuchter Augen. Sie erzählen viel, denn die Zunge verknotet sich und das Herz spricht..
En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır. Çok şey anlatır; Çünkü dil bağlanır, yürek konuşur..


Mache unseren Altersunterschied nicht zum Problem! Bei Liebe spielt es keine Rolle. Denk nur daran wie riesig der unterschied zwischen Mensch und Gott ist!
Aramızdaki yaş farkını sorun etme.Sevgide bunun önemi yok; 'insan ile Allah' arasındaki sonsuz farkı düşünsene!


Manchmal möchte ich dass die zeit stehen bleibt. Und manchmal möchte/wünsche ich mir dass sie zügig vorbei geht. İn den moment wo du bei mir bist, möchte ich das sie still steht, İn den momenten ohne dich,möchte ich dass sie schnell um ist , damit ich dich endlich wiedersehen kann.bazen zamanin durmasini bazende hizla gecmesini istiyorum.Sen yanimdayken durmasini,Sensizken hizla gecip sana kavusmayi istiyorum


aus einem kalten herzen kann kein warmes/liebes/nettes wort kommen..soguk bir kalpten sicak bir söz cikamaz...


Ich hab einen Tipp für dich, wie du ein netter, freundlicher, lustiger und liebenswerter Typ werden kannst:
Bleib einfach so wie du bist!!!

Iyi,sevimli,tatli,komik ve sevecen biri olabilmen icin bir imada bulunmak istiyorum: Oldugun gibi kal!!!


Erst soll er mir eine SMS schreiben, zuerst soll er anrufen, er soll auf mich zu gehen" Wenn du immer den ersten Schritt von der anderen Seite abwartest, wirst Du immer allein bleiben!!
İlk önce o msj atsın,ilk önce o arasın,ilk önce o yakınlaşsın"hep ilk adımı karşıdan beklediğin müddetçe yalnız kalırsın!!


Wie die Stunden die die Sonne bringen, so wie das versprochene zur Wirklichkeit wird,
komme zu mir und bringe mir das lachen wieder in mein Gesicht...

GÜNESI GETIREN SAATLER GIBI GERCEGE DÖNÜSEN VAATLER GIBI GELIVER YANIMA GÜLDÜR YÜZÜMÜ..


Ich rede mit der Couch, flirte mit dem Fernseher und frühstücke mit dem Toaster. Bevor ich noch ein Verhältnis mit dem Staubsauger anfange: Bitte komm zu mir!
Koltukla konuşuyorum,televizyonla flirt ediyorum ve tost makinesila kahvaltı ediyorum. Elektrikli süphürgeyle bir iliskiye girmeden: Lütfen gel yanıma!!


Nicht nur die Dinge die in der Entfernung sind bringen Augen zum weinen, manchmal bringen auch ganz nahe Dinge die wir nicht erkennen können, uns zum weinen...
gözleri sadece uzakiklar degil, bazende göze alamadigimiz yakinliklar aglatir...


Wenn Du dich selber kennen willst, schaue in die Leere zwischen deinen Gedanken, Gefühlen und Gelüsten. Genau da bist Du verborgen...
Eger kendini tanimak istiyorsan, aklinin duygularinin ve nefsinin arasindaki bosluga bak. Iste sen orda yasiyorsun...


Deinen namen habe ich in meinem herzen begraben, deine liebe habe ich in meinen tränen begraben und dich hab ich ohne dein wissen geliebt..
ADINI YÜREĞİME GÖMDÜM SEVGİNİ GÖZ YAŞLARIMA GÖMDÜM VE SENİ SENDEN HABERSİZ SEVDİM!!...


erlaube einem verrückten dich zu küssen, aber erlaube einem kuss niemals dich verrückt zumachen.
bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücügün seni delirtmesine izin verme ...


Berühre niemals ein Herz, wenn du nicht in der Lage bist, es zu ehren und zu schützen. Verwechsle Liebe nie mit Leidenschaft!! Du könntest dieses Herz so sehr verletzen, das es nie wieder richtig lieben kann.
sakin bir kalbe dokunma ona sahip cikip onu koruyamayacaksan.. sevgiyle tutkuyu hic bir zaman karistirma!! Sen bu kalbi okadar cok kirabilirsin ki, bir daha asla sevecek durumda olamaz.


Mein Herz ist schon oft gebrochen! Jedes teil ist bei jemand anderem geblieben.. Ich habe in mir, mit den Problemen die ich keinem erzählen konnte, eine Wand gepflochten!! Jeder sah mich Glücklich und Lieder trällernd.. Das ich schluchzend weinte hörte niemand.. Nur mein Lachen hatten Sie in den Ohren.. Die Geräusche wie Stücke die in mir zerbrachen, hörte Niemand!!!
Çok kez kırıldı kaLbim! Her parçası başka birinde kaldı.. Kendi içime duvarlar örüp durdum kimseye anlatamadığım derdimi!!Herkez beni neşeli şarkılar söylerken gördü.. Hıçkırıklarla ağladım duyamadılar'ki.. Sadece güLüşüm çınladı kulaklarında..İçimde kopan parçaların sesini hiç duymadılar!!!


Glaube an Wunder, Liebe und Glück. Schaue nach vorne und niemals zurück. Tu was Du willst und stehe dazu, denn dieses Leben, lebst nur DU!
Mucizelere,sevgiye ve sansa inan.Ileriye bak ve asla geriye bakma.Diledigin seyi yap ve arkasinda dur bu hayati bir SEN yasiyorsun!
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Manchmal da vermisse ich Dich, manchmal hab ich Angst um Dich, ständig denke ich an Dich und immer öfters merke ich das Du etwas besonderes bist!!!
ZAMAN ZAMAN ÖZLÜYORUM SENI, ZAMAN ZAMAN KORKUYORUM SENIN ICIN, SÜREKLI SENI DÜSÜNÜYORUM VE HEP YENIDEN FARKEDIYORUM KI, SEN BENIM ICIN ÖZEL VE FARKLI BIRISIN!!!!!!


Jede Nacht bin ich wach, denk an dich und frage mich: Wie kann es sein? Wie kann es dich geben? Engel leben doch im Himmel..
her gece uyanik oluyorum, seni düsünüyor ve kendi kendime soruyorum: nasil olabilir?nasil var olabilirsin? melekler cennette yasar

ein kleiner piepston durchbricht die stille
genau das war mein fester wille,
in diesem moment denkt jemand an dich
wer kann das sein? natürlich ich!

tek dilegim, su sessizligi bölen hafif bir ses,
su anda düsünülen birisin sen,
kim düsünebilir? tabiki ben!

Zu lieben und dem geliebten Menschen nicht sagen zu können, daß man ihn liebt, ist genauso schmerzhaft wie geliebt zu werden, ohne es zu wissen.
Sevipte sevdigine seni seviyorum diyememek, ne kadar aciysa sevilipte sevdigini bilmememek de, o kadar acidir..


Gehe zum Fenster und schau zum himmel. Siehst du den Mond? Ich bin gar nicht so weit weg. Ich bin ganz nah bei dir, denn ich seh den Mond auch.Cama dogru git ve gökyüzüne bak... Ayi görebiliyor musun? Ben hic de o kadar uzakta degilim. Sana cok yakinim cünkü bende Aya bakiyorum!

Wenn du willst das die Sonne zu dir durchdringt,
musst du Mut haben um aus deinem Schatten zu treten...

Günesin sana gelmesini istiyorsan, gölgenden cikacak cesaretin olmali ..

Siehst Du den leuchtenden Stern gleich neben dem Mond. Wenn Du ihn anschaust, dann sagt er Dir , dass ich an Dich denke!!
Ayın hemen yanındaki parlayan bu yıldızı görüyormusun? Ona bakarsan sana seni düşündüğümü söylüyor!!

Alles, worauf die Liebe wartet, ist die Gelegenheit…
Aşkin beklediği şey bir fırsattır
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Je mehr ich die Menschen kennenlerne, desto mehr respektiereich Hunde... Leider!!
İnsanları tanıdıkça, köpeklere saygı duyuyorum.... maalesef!!


In dem moment, wo du deinen Kopf auf meine Brust legst, ist mein einziger feind die vergehende Zeit..
Basini gögsüme yasladigin anda, tek düsmanim akip giden zamandir..


Freundschaft ist, wenn man beim ersten Wiedersehen nach langer Zeit das Gefühl hat, sich gerade erst gestern gesehen zu haben.
Uzun bir zamandan sonra tekrar karsilastigin anda, dün karsilasmis hissi dogarsa icinde iste bu arkadasliktir...


ich bin sauer auf mein herz. obwohl es mein herz ist, schlägt es nur für dich!!!
Kalbime çok kızıyorum. Bana ait olmasına rağmen senin için atıyor!!!


Um mit einem Mann glücklich zu sein, muss man ihn viel verstehen und ein wenig lieben, um mit einer Frau glücklich zu sein, muss man sie viel lieben, und gar nicht versuchen zu verstehen.
Bir erkekle mutlu olmak icin onu cokca anlayip az da olsa sevmek; bir kadinla mutlu olmak icinse onu cokca sevip....anlamaya hic calismamak gerekir.


Männer wollen die erste Liebe der Frauen sein, Frauen die letzte Liebe der Männer.
Erkekler kadinlarin ilk aski, kadinlar erkeklerin son aski olmak ister..


Liebe ist die ständig variierende Mischung aus dem Glück jemanden zu haben den man liebt, und der Angst genau diesen jemand zu verlieren
Aşk, sevilen kişiyi kazanmaya yastanmış mutluluktan ve yine o kişiyi kaybetmeye yönelmiş korkudan mürekkep, devamlı değişen bir karışımdır.


Während die Menschen den roten Rosen nachlaufen, bemerken sie nicht die Gänseblümchen die unter ihnen zertreten werden..
Insanlar kirmizi güllerin pesinde kosarken ayaklari altinda ezilen papatyalarin farkina bile varmazlar...


Mich hat keiner gefragt ob ich Leben möchte, deswegen kann auch keiner sagen, wie ich zu Leben habe!
Bana kimse yaşamak isteyip istemediğimi sormadı. O halde kimse bana nasıl yaşamam gerektiğini söyleyemez!


Wenn eines Tages das Licht ausgeht, die Türen sich verschließen, denk ja nicht, dass du einsam bist, denn ich bin immer bei dir !!!
bir gün ısıklar kapandiğinda kapılar örtüldüğünde yalniz olduğunu düşünme cünkü ben hep seninle olacağim !!!
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

"Wenn du etwas im Leben erreichen willst,
wenn du gewinnen willst, dann höre auf dein Herz
und wenn dein Herz einmal nicht antwortet,
dann schließe die Augen und denk an deine Eltern.
So wirst du keine Angst mehr haben
und alle Hindernisse überwinden.
Dann kannst du alles erreichen
EINFACH ALLES ! ! ! "


Hayatta bir seye erismek istiyorsan
kazanmak istiyorsan o zaman kalbini dinle
ve kalbin bir kez cevap vermezse
o zaman gözlerini kapa ve anneni ve babani düsün
Böylece korkun kalmayacaktir artik
ve bütün engelleri asabileceksindir
o zaman herseye erisebilirsin
Herseye! !


Leben heißt Lieben und Lieben heißt Leiden,wenn du nicht Leiden willst dann Liebe nicht,aber wenn du nicht Liebst wofür Lebst du dann??Yasamak Sevmektir ve Sevmek aci cekmektir,aci cekmek istemiyorsan Sevme ,ama Sevmiyorsan nicin Yasiyorsun??

Ich wollte dir eigentlich etwas unheimlich erotisches, süßes, hübsches, kluges, schönes, fantastisches senden, aber leider pass ich nicht auf den Bildschirm! :)
Sana aslında cok erotik, tatlı, zeki, güzel, harika bir şey göndermek istedim, ama malesef ben ekranına sığmıyorum! :)

Das Schlimmste ist nicht, wenn man nicht weiß was man denken soll, sondern wenn man nicht weiß was der andere denkt, an den man ständig denkt.
Asil kötü olan neleri düsünecegini bilmemek degil, bilakis sürekli düsündügün insanin ne düsündügünü bilmemektir..

Wenn Du mit dem Finger auf jemanden zeigst, um Ihn zu beschuldigen, Vergiss nicht das dabei drei Finger auf Dich zeigen!
"Birini suçlamak üzere ileri uzattığın elinin 3 parmağının seni gösterdiğini unutma"


wenn sich deine eltern nicht getroffen hätten,wäre ich der unglücklichste mensch der welt.
annenle baban karsilasmasaydi, dünyanin en mutsuz insani olurdum.


Könnten wir doch nur - anstatt uns zu schreiben, was wir leben - zusammen erleben, was wir schreiben... dann gäbe es in unserer Welt keine Traurigkeit und in unserer Liebe keine Tränen.
Keske yasadaklarimizi yazmak yerine yazdiklarimizi yasaya bilseydik ozaman ne hüzün olurdu dünyamizda nede gözyasi sevdamizda


Wenn das Leben schön wäre, würden wir bei der Geburt nicht weinen.. :)
Yaşamak Güzel olsaydı, dogarken aglamazdık .. :)


Menschen, die zueinander gehören, finden auf wundersame Weise immer wieder zusammen..
birbirine ait olan insanlar, her zaman icin mucizeli bir sekilde tekrar kavusurlar ..


Wenig zu Verstehen ist besser, als falsch zu Verstehen!!
Az anlamak, ters anlamaktan iyidir!!


Eine MUTTER ist jemand, die jeden Platz einnehmen kann, aber Ihren Platz niemand ersetzen kann..
Bir ANNE; Herkesin Yerini Alabilen, Ama Onun Yerini Kimsenin Alamayacağı Kişidir..


Die Liebe ist wie ein Diamant... sie verliert nie an Wert, ganz im Gegenteil,
mit zunehmender Zeit wird sie wertvoller!

Ask birelmas gibidir.. hic bir zaman degerini kayip etmez, tam tersi... zaman ilerledikce degeri daha da artiyor!

DU --> Am Tag in meinen Gedanken
und nachts in meinen Träumen...

SEN --> gündüz hayalımde, gece rüyamda görüyorum....
 

DaRei

Member
AW: Sprüche und Gedichte in Deutsch und Türkisch

Ich lege mein Herz in deine Hände.behandele es als wäre es deins.Zerbrich es nicht, es wäre mein Ende.Denk daran ich habe nur eins....
KALBIMI ELLERINE KOYUYORUM.SENIN MIS GIBI DAVRAN ONA.SAKIN KIRMA ONU,SONUM OLUR BU BENIM.UNUTMA KI SADECE BIR KALBIM VAR BENIM.


Anstatt in jedem Herzen eine Blume zu sein,
sei in einem Herzen ein Blumenstrauß...

Her gönülde çiçek olacağına, bir gönülde buket ol...


In einer Türkischen Famile geht der Fernseher kaputt und der Vater ruft den Elektriker. Dieser macht die Bedeckung auf und sieht das das Problem Brotkrümel sind. Er macht es Sauber und der TV läuft. Doch anstatt die Tochter zu Schimpfen, fragt der Vater das Mädchen, warum sie das gemacht hat. Sie Antwortet:" Ich habe die hungrigen Kinder in Japan gesehen und wollte Ihnen jeden Tag von meinem Brot abgeben. Ich habe es Ihnen durch die kleinen löcher im Fernseher gegeben". Alle im Raum, hatten Tränen in den Augen! (Das Mädchen ist übrigens 3 Jahre alt)
Türk bir ailenin Televizyonu bozulur ve Elektrikci cagirirlar. Adam icini acip bakinca Ekmek kirintilari görür. Babasi kizina döner ama kizmaz, neden yaptigini sorar. Kiz söyle cevab verir:" Japonyadaki ac cocuklar gördüm ve hergün ekmegimi paylasmak istedim. Kücük deliklerden verdim onlara ekmegi". Odadaki herkesin Gözleri yasarir! (kiz 3 yasinda)


Weißt du warum eine Umarmung schön ist? Weil man Rechts kein Herz hat und es dort immer leer ist, bei einer Umarmung füllt das Herz des anderen diese leere...!!
Sarılmak neden güzeldir bilir misin?Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur,Sarlınca sağ tarafini onun kalbi doldurur..!!

Jugendliche DENKEN das Senioren dumm sind, aber Senioren WISSEN das Jugendliche Dumm sind.. :))
Gençler ihtiyarların aptal olduklarını sanırlar. Ama ihtiyarlar gençlerin aptal olduklarını bilirler... :))

Freundschaften fangen mit Begegnungen an ... irgendwie, irgendwo, irgendwann ... und meist ahnt man nicht, dass dies einer von den wichtigsten Menschen werden kann!
Dostluklar rastlantilarla baslar...
herhangibir sekilde, herhangibir yerde,
herhangibir zamanda...ve bunun en önemli
kisilerden birisi olabileceginin cogu kez farkina
varilmaz.


Wir Frauen suchen einen, dem wir vertrauen können, und verlieben uns in einen, dem wir niemals vertrauen dürften..
"Biz kadınlar, güvenebileceğimiz birini arar fakat asla güvenmememiz gereken birine aşık oluruz."


......ich liebe jemanden, aber wen
einen ganz süßen menschen
ich weiß nicht wie ich es erklären soll
schau die ersten buchstaben an
SENI = DICH

(S)eviyorum ama kim
(E)n tatli birsini
(N)asil anlatsam bilemen
(I)lk harflere bak sen


Nichts lässt die Erde so geräumig erscheinen, als wenn man echte Freunde in der Ferne hat!
Hicbirsey dünyayi, gercek dostlarin uzaklarda olduklari zamandakinden engin göstermez.


Der Tod
Auch wenn du stirbst wirst du mich nicht los.
ich werde zum Leichentuch und umhülle deinen Körper.
ich werde zu Regen und regne auf dich hinab.
ich werde zur Blume und blühe auf deinem Grab.

ölüm
Ölsen bile benden kurtulamazsin.
Kefen olur bedenini sararim.
Yagmur olur üzerine yagarim.
Çiçek olur mezarinda açarim.


Es gibt einige Freundschaften, die im Himmel beschlossen und auf Erden vollzogen werden. Genauso wie unsere!
Cennette kararlastirilip yer yüzünde yasanan arkadasiklar vardir. Tipki bizim arkadasligimiz gibi!


Mit einem Freund an der Seite ist alles halb so schlimm und doppelt so schön!!!
Bir arkadaşın yanında olmasıyla her şey yari kötü ve iki kat daha güzeldir!!


Es ist leicht tausend Herzen zu brechen, aber schwer eines zu gewinnen...
Bin gönülü yikmak kolay fakat birini kazanmak zordur...


Wir können dem Leben nicht mehr Tage geben,
aber den Tagen mehr Leben ...

Hayatimiza daha fazla gün ekleyemeyiz, ama günlerimize daha fazla hayat verebiliriz...


Nicht die, die die gleiche Sprachen sprechen, sondern die, die gleiche Gefühle teilen, können sich verstehen..
Ayni dili konusanlar degil de, ayni duygulari paylasanlar anlasabilir ..


Echte Liebe ist Liebe zu jemandem, von dem man keinen Nutzen erwartet.
Gercek sevgi, bir insani, kendi cikari icin kullanmamak demektir..


Der Kluge denkt immer an seine Freunde,der Dumme nur, wenn er sie braucht ...
Akilli dostlarini her zaman hatirlar, ahmak ihtiyaci oldugu zaman ...


Wer anderen eine Grube gräbt, fällt selbst hinein ...
El icin kuyu kazan kendi düser icine ...


Die Zunge ist schärfer als das Schwert ...
Dil kilictan keskindir ...


Der Lügner braucht ein gutes Gedächtnis ...
Yalancinin hafizasi kuvvetli olmali ...


Wer die Rose liebt, der erträgt auch ihren Dorn...
Gülü seven dikenine katlanir ...


Verzeih, aber vergiss nicht ...
Affet, ama unutma ...
 
Top