Bitte um übersetzung D-T dankeschön

etanerhase

New Member
Hallo Liebling !!!

Ich hoffe du wirst ganz schnell wieder Gesund !!! Ich habe sehr viel arbeit momentan ,aber ich denke sehr viel an dich und dann tut mir immer mein herz sehr weh !! weil ich weiß das ich nur dich lieben kann und keinen anderen !!! Ich wünsche dir gute besserung und denke immer daran das ich dich sehr liebe.

S

semeyale

Guest
AW: Bitte um übersetzung D-T dankeschön

Hallo Liebling !!!

Ich hoffe du wirst ganz schnell wieder Gesund !!! Ich habe sehr viel arbeit momentan ,aber ich denke sehr viel an dich und dann tut mir immer mein herz sehr weh !! weil ich weiß das ich nur dich lieben kann und keinen anderen !!! Ich wünsche dir gute besserung und denke immer daran das ich dich sehr liebe.

Selam canim,

umarim bir an önce iyilesirsin. Su anda benim cok isim var ama seni cok düsünüyorum ve seni düsündügümde kalbim cok agriyor cünkü birtek seni sevebildigimi anliyorum, baskasi sevemem. Sana gecmis olsun diliyorum ve seni sevdigimi hic unutma!

L

LaFeBeSi

Guest
AW: Bitte um übersetzung D-T dankeschön

Hallo Liebling !!!

Selam Sevgilim!!

Umarim cabucak iyilesirsin!! Su siralar cok isim var, ama sürekli seni düsünüyorum ve icim aciyor!! Sadece seni sevebilecegimi biliyorum cünkü, asla bir baskasini sevemem!! Gecmis olsun, seni cok sevdigimi sakin unutma.

Bitte fein :)