Ich bitte Euch um Eure Unterstützung

Eladav

Member
MADDE 6 - (1) Muafiyetler ve istisnalar aşağıda belirtilmiştir.

a) 2/5/2012 tarihli ve 2012/3169 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Düzenlenmemiş Alanda Karşılıklı Tanıma Yönetmeliğinin gereğini yerine getirmek üzere, ithal edilecek ürünün AB'de serbest dolaşıma girmiş A.TR belgeli bir ürün olması ve A.TR'li olduğunun kullanıcı tarafından TAREKS'te beyan edilmesi halinde ithal edilebileceğine dair TAREKS referans numarası doğrudan oluşturulur.

b) Ancak, Bakanlık (a) bendinde belirtilen ürünü, Düzenlenmemiş Alanda Karşılıklı Tanıma Yönetmeliğinin belirtilen usul ve esaslara uyarak değerlendirmeye tabi tutabilir ve bunun sonucunda bu Tebliğ tarafından aranan koruma düzeyini eşdeğer ölçüde sağlamadığını tespit ederse ürünün piyasaya arzını yasaklayabilir veya koşula bağlayabilir.

(2) Bakanlığın esas aldığı miktarlara göre parti teşkil etmeyen eşya olarak değerlendirilen ürünlerin ithal edilebileceğine dair TAREKS referans numarası doğrudan oluşturulur.

Zum Anfang lese ich:

ARTIKEL 6 - (1) Ausnahmen und Ausschlüsse werden im folgenden genannt.(Korrekt?)

Aber beim Rest blicke ich leider nicht durch. Es wäre schön, wenn sich jemand finden würde, der hierbei helfen könnte.

 

univers

Well-Known Member
Wer wohl da durchblicken vermag, diese Amtssprache?
Nö, bin nur ein Zaza, event. mag es ein/e Türke/in, gebildet, jung..na ihr wisst schon, haben wir doch hier, weiter helfen.
 

ege35

Well-Known Member
Wer soll das schon verstehen, wenn er nicht selber mit dieser bescheuerten Amtssprache zu tun hat? Ich hasse das und verstehe es schon nicht im Deutschen. Wird Zeit, dass diese Amtssprache endlich mal revidiert wird, damit es auch die verstehen, die es eigentlich angeht.
 

univers

Well-Known Member
Wer soll das schon verstehen, wenn er nicht selber mit dieser bescheuerten Amtssprache zu tun hat? Ich hasse das und verstehe es schon nicht im Deutschen. Wird Zeit, dass diese Amtssprache endlich mal revidiert wird, damit es auch die verstehen, die es eigentlich angeht.
Eben und stellt dir ein Zaza vor, der "Ausnahme" und "Ausschluss" für ein und Dasselbe hält.
 
Top