Süper Lig: Besiktas vs. Galatasaray

E

Eskolein

Guest
AW: Süper Lig: Besiktas vs. Galatasaray

wobai ich sagen muss das bei besiktas mich grad alles ankotzt . Sinan engin der nach jedem ich schwöre nach jeden spiel nur eins sagt. Die schiedrichter sind schuld. Und unser Frankenstein Baskan kann auch nur trainer rausschmeissen. Der beste ist unser trainer Salam. Ich hoffe besiktas gewinnt.

S

selvi boylum

Guest

wobai ich sagen muss das bei besiktas mich grad alles ankotzt . Sinan engin der nach jedem ich schwöre nach jeden spiel nur eins sagt. Die schiedrichter sind schuld. Und unser Frankenstein Baskan kann auch nur trainer rausschmeissen. Der beste ist unser trainer Salam. Ich hoffe besiktas gewinnt.

Ja, solange ihr Salam als Trainer habt, werdet ihr ganz bestimmt gewinnen.:icon_eyecrazy::icon_eyecrazy:

E

Eskolein

Guest

hm ehrlich gesagt tut er mir leid er wird genau wie Eric Gerets Rausgeschmissen wenn er nicht meister wird. Ich erklärs dir genau 2006 Gerets wird Meister. 2007 Wird er NICHT meister und wird rausgeschmissen weil er kein meister wurde. Und Feldkamp wird auch dieses jahr rausgeschmissen weil er kein meister wird. Wir machen euch morgen plat ihr verliert den anschluss und Feldkamp ist geschichte so einfach

G

gfb34

Guest

Ne yapalim Fenerlilerin bu kadar aci cektiklerini, köselere gidip agladiklarini, saskinliktan kime nereye saldirdiklarini görmek cok zevkli oluyor.
Siz fenerliler böyle yaptikca bizim ne kadar muhtesem, saygideger bir dünya Takimi oldugumuzu bir kez daha gösteriyorsunuz.

Ever 6 sifir yenmis olabilirsiniz ama gördügünüz gibi bize hic dokunmadi.
Bir Dünya takimi olarak kazanmayi bildigimiz gibi kaybetmesiniide biliriz.(nasil olsa UEFA KUPA SAHIBIYIZ; ya siz???)
Hadi diyelim biz sizin gibi büyük bir takima kaybettik.
Siz nasil oluyorda 2 kez Pendige kaybediyorsunuz.

hahahahahahahaahahaha.....iyiki varsiniz.

para dilenen bir kulübe, yillarca sampiyonluk hasreti cekmis bir kulübe, teneke kupasini aldiktan sonra, burnu kalkan bir kulübe dünya takimi degil ezik takim denir...
6 attik dokunmadi diyorsun... kadiköye önce bi mac alinda, devamini getiren yine sen ol selvihanim...
biz pendige yeniliriz, size ne? size leverkusen 5 atti, biz dalga gectik mi selvanim?? : ))) ) ) ) )

aber ich glaube, dass morgen gs gewinnen wird... rein nach gefühl.