sms

Miriam

New Member
jetzt schreibe ich dir auf türkisch und bekomme trotzdem keine Antwort.Ich bin es leid.Warum sagst du nicht einfach wie es laufen soll mit unserem Kontakt und was du für Probleme hast?Nicht zu antworten macht alles nur noch schlimmer, dann mußt du nämlich ohne mich leben,denn dazu habe ich keine Lust mehr.

Danke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:icon_eyecrazy:

Miriam

O

OrientExpress

Guest
AW: sms

Zitat von Miriam:
jetzt schreibe ich dir auf türkisch und bekomme trotzdem keine Antwort.Ich bin es leid.Warum sagst du nicht einfach wie es laufen soll mit unserem Kontakt und was du für Probleme hast?Nicht zu antworten macht alles nur noch schlimmer, dann mußt du nämlich ohne mich leben,denn dazu habe ich keine Lust mehr.

Danke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:icon_eyecrazy:

Miriam

Türkce mesaj atiyorum yinede yazmiyorsun.Yeter artik! Neden aramizdaki temasin nasil olucagini ve ne problemlerin oldugunu söylemiyorsun?
Cvp vermemen herseyi daha da kötü yapiyor. bensiz yasamak zorunda kalicaksin. Cünkü böyle birseyi istemiyorum artik.

C

cokomel

Guest

Zitat von Miriam:

simdi türkce mesaj yaziyorum ve yinede cevap alamiyorum!! biktim artik. beraberligimiz nasil devam edecek söylermisin? ne sorunlarin var söylermisin? hic cevap yazmamak herseyi daha cok bitiriyor ve bu gidisle bensiz yasamalisin cünki ben böyle devam etmek istemiyorum!

O

OrientExpress

Guest

nimm lieber die übersetzung von cocomel :D