Sms

Beliz

New Member
Ich wünsche dir eine gute Nacht und schöne Träume! Ich weiß du hast Probleme, ich wollte dir helfen und immer für dich da sein, aber du willst mich nicht und das tut mir sehr weh! Ich wünschte alles wäre anders verlaufen und wir wären jetzt glücklich, das war immer mein größter Traum! Aber er ist geplatzt und wie du siehst geht es uns nun beiden nicht gut! In Liebe deine Beliz

Vielen Dank

Webkartal

New Member
AW: Sms

Zitat von Beliz:
Ich wünsche dir eine gute Nacht und schöne Träume! Ich weiß du hast Probleme, ich wollte dir helfen und immer für dich da sein, aber du willst mich nicht und das tut mir sehr weh! Ich wünschte alles wäre anders verlaufen und wir wären jetzt glücklich, das war immer mein größter Traum! Aber er ist geplatzt und wie du siehst geht es uns nun beiden nicht gut! In Liebe deine Beliz

Vielen Dank

Iyi geceler ve tatli rüyalar. Bazi sorunlarin oldugunu biliyorum ve ben sana yardim etmek istedim, senin yaninda olmak istedim, ama sen beni istemiyorsun ve bu beni incitiyor. Keske hersey baska türlü gelisseydi ve mutlu olsaydik. Bu benim tek dilekim idi, ama hayallerim gerceklesmedi ve gördügün gibi ikimizde iyi degiliz.

sevgilerimle