Türkiye Süper-Lig 2008-2009

E

Eskolein

Guest
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

Fenerlilerim :)
wollen wir ein Thread für Fenerbahce öffnen wo wir dann die neusten Nachrichten einfügen können oder gibt es so was schon?

musst du mal suchen wenn es das nicht gibt kannst du das ruhig aufmachen denke ich. Sowas hat mal einer mit galatasaray geöffnet hat aber irgendwelche Nationalistischen sachen geschrieben wurde daraufhin geschlossen. Solange du normale dinge rein Postest und schreibst sollte alles ok sein denke ich.
 
B

berliner

Guest
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

@Robert de Niro, nachträglich alles Gute zum Geburtstag :wink:
 
F

fee_peri

Guest
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

musst du mal suchen wenn es das nicht gibt kannst du das ruhig aufmachen denke ich. Sowas hat mal einer mit galatasaray geöffnet hat aber irgendwelche Nationalistischen sachen geschrieben wurde daraufhin geschlossen. Solange du normale dinge rein Postest und schreibst sollte alles ok sein denke ich.


Nee also ich kenne das von einer anderen Website, und da haben wir immer unter dem Thread neue Nachrichten , Transfere, Punktestände, Verletzungen alles über Spieler und so reingepostet...

Aber naaj muss mal schauen, währ dann doch nichts wenn andere Fans von anderen Gruppen kommen und irgendwas blödes reinschreiben da kann ich mich dann nicht mehr zurück halten.. :D

Mach doch lieber nichts auf :D
 
F

fee_peri

Guest
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

23 Ağustos 2008 Cumartesi
Turkcell Süper Ligi 2008-2009 sezonu 1. Hafta
Gaziantepspor - Fenerbahçe
Kamil Ocak / 21.45

27 Ağustos 2008 Çarşamba
Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu Rövanş Maçı
Fenerbahçe - Partizan
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu / 21.00


MENSCHHHH ich zähle nur noch Stundenn
Superrrrrrrrrrrrrr !!!! Endlich gehts los popcorn popcorn popcorn popcorn
 

univers

Well-Known Member
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

Tarih yeniden yazılıyor;

Fenerbostan sondan ikinci! Bir başka deyimle 18 Takım arasında 17., Hacettepenin ( bu da kim yahu?) bir altında.
 
F

fee_peri

Guest
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

Tarih yeniden yazılıyor;

Fenerbostan sondan ikinci! Bir başka deyimle 18 Takım arasında 17., Hacettepenin ( bu da kim yahu?) bir altında.

bakalim sezon sonu hem türkcell süperlig kupasini kaldiracak
hemde champions league turlarini fenerim birer birer atliyinca
kim gülecekk :x :x :x
zaaten tüm tirnaklarimi yedim dünn offffff offfffffffffffffffff
popcorn
 

Fenerkolik

New Member
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

fenerin oyunu hic hosuma gitmedi, tam anlamiyla rezil olduk bence.
Insallah iyi günler gelir ve bizde seviniriz 8)
 

Kral06

New Member
AW: Türkiye Süper-Lig 2008-2009

Ya bu Yumurta Sarisi--Sarisinim baya cosmus.-kanatlanmis ucuyor....:wink:
Yok Topic-Kopyamalari.-Yok Fener Farki.-Yok tirnak yemeler.-Yok Sampiyonlar ligi,Yok Dünya Kupasi...
Arkadasm,.onu,monu aragonsi.-dedeyi.-falan unuttda.....Birak Dünya Kupasini,.-Sampiyonlar Sampiyonasini..Türkiye Kupasi diye bir Kupa vardir.......hic haberin varmi senin acaba??


Alllloo sen istersen alel acele.-Real dünyaya geri zuumlan..-gerceklerin gözüne Bak.-Fenerbahce kim? Basari kim?
Bu 2 Kelimi Ömür boyu -.-birbrilerine Zit gitmeye mahkumdür yani.-ha banada ltf Kizma.-benim icat ettigim bi olay degildir,tarihin gercek bi simgesdir....:))
Acilis macina gel sen...birak Sampiyonlar ligine vs.-Mac Kac kac????:))))
Biiiiirrrrr........----Sifiiiiiirrrrrr.....:==))

Harkez Rütbesini bilecek.-Galatasaray deyince.-El Öpülcek!!
Smpiyon belii.-
Kral Beli.-
Adi Belii

G.A.L.A.T.A.S.A.R.A.Y.....Aglamayin....Aglamayin...Örnek alin Örnekkkk..:)
 
Top