wo ich lebe, will ich wählen!

Kölner52

New Member
AW: wo ich lebe, will ich wählen!

ALMANYA'DA YEREL SEÇİM HAKKI İÇİN
İMZA KAMPANYASI

NRW Yabancılar Meclisleri Genel Konseyi (LAGA) Federal Almanya yerel seçimlerinde yabancıların seçme hakkını elde edibilmeleri için bir imza kampanyası başlatmıştır. Oy hakkı yabancıların yerel siyasi kararlarda etkin olmaları için çok önemli fırsattır. Bundan dolayı bu kampanyaya imzalarınızla destek veriniz. İmza kampanyasına hem internet ortamında hem de yazılı olarak katılmanız mümkündür. Bu linke tıklayarak ‘HIER’ yazan kısmı tekrardan tıklayın karşınıza elekronik imza kampanyasına katılım formu çıkacaktır. Bunu doldurarak gönderin.
http://www.wahlrecht-fuer-migranten.de

AKTUEL
 
S

sdost

Guest
AW: wo ich lebe, will ich wählen!

Dort steht, dass das kommunale Wahlrecht für Migranten die lange in Deutschland leben gefordert wird. Was bedeutet in Jahren ausgedrückt "lange"
 

Skeptiker

Well-Known Member
AW: wo ich lebe, will ich wählen!

Politikmitbestimmung, was ja das Wählen ist, sollte den Bürgern vorbehalten sein........sei es nun EU-Bürgerschaft oder die direkte Staatsbürgerschaft.....
 

alterali

Well-Known Member
AW: wo ich lebe, will ich wählen!

Politikmitbestimmung, was ja das Wählen ist, sollte den Bürgern vorbehalten sein........sei es nun EU-Bürgerschaft oder die direkte Staatsbürgerschaft.....
Grundsätzlich bin ich auch dafür, dass man daran nicht rumdoktern sollte.
Ich finde schon die Senkung auf 16 falsch, die mancherorts gilt. Das entwertet die Wahl meines Erachtens.

Im Gegensatz zu den Bundestagswahlen, kannst Du aber als Berliner trotzdem nicht in deinem Bezirk wählen, wenn du gerade in London studierst. Die Wahl ist wohnortbezogen.
 
Top