almanya daki türk kizlari

lelia

Member
AW: almanya daki türk kizlari

ist doch langweilig, wenn alles so leicht passiert. es muss etwas dauern, damit sich die frau dem mann auch hingibt. ich mag es sehr, wenn sich der mann bemüht und dadurch auch echtes interesse zeigt.

turkish talk

Well-Known Member

Birak canim o ayaklari. Savasir'mis. Ne savasmasi ya? Savasacak nedenler olabilir, dogrudur, ama bir nazli prenses benim icin savasacak bir konu degil, pesinden bir bardak sarap icerim, olur biter.
Benim bildigim gercek kadin, gercek kadin ise, naz yapmaz. Ama dogru, naz yapanlar'da var, ama onlar benim gözümde gercek kadin olarak gecmez.
Benim "gercek erkek" olmam da önemli degil, ben kendimi bilirim.
Und in meinem Alter halte mich mit sowas sowieso nicht mehr auf, mit dreißig kann das seinen Reiz haben, das mag sein. :wink:

Bu seferde belki hayatinin kadini elinden kacirabilirsiniz.
Benim bildigim gercek erkek savasir, cünkü dogasinda var.
Tabiiki kendine güveniyorsa:wink:

ps
Bei der Gelegenheit fällt mir auf, dass mein Türkisch recht eingerostet ist, verdammt!

Sommer2000

Gesperrt

ist doch langweilig, wenn alles so leicht passiert. es muss etwas dauern, damit sich die frau dem mann auch hingibt. ich mag es sehr, wenn sich der mann bemüht und dadurch auch echtes interesse zeigt.

Klar soll sich der Mann ja um die Frau kuemmern aber man muss ihm ja ab und zu auch zeigen dass man auch interessiert ist.
Ich habe meinen Mann damals 6 Monate hinter mir her watscheln lassen aber immer auf lieb gemacht damit er auch nicht die Interesse an mir verliert.

ünlem isareti

Gelbe Karte

Biraz naz sorun degil dedim zaten, hosuma gider hem. Ama dedigim gibi bizim kizlarin cogunun burnu iki metre havada. Böyle olunca da insan bayiyor cidden...

S

selvi boylum

Guest

sevgili hemcinslerim, lütfen panik yapmayin, sinirlenmeyin..
bu tür düsünen erkekler genelde cirkin erkeklerdir.. yakisikli , kendine güvenen erkekler zaten böyle düsünmezler.8)
Siz siz olun naziniza devam edin. Benim daha naz etme hakkim yok:-(