A...-Sex vor Hochzeit ?

OSMANLI

Gelbe Karte
AW: A...-Sex vor Hochzeit ?

AN CAPONE...

"aus Romanen oder Koran zu zitieren"
1.Buna ben karar veririm, sen değil.
2. Bir insanın nasibinde yoksa, ona 1000 delil sunsan da ne fayda?

Şimdi gelelim meseleye:

Haklısın! 21. yüzyıl olduğu için çok daha seviyesiz yazabiliriz. 21. yüzyıldayız deyip, güya aşağıladığın eski çağ insanları çok daha edepliydi.

Başka forumlardaki ahlâkın dibe vurduğu sohbetlerden bahsedip, burada yazdıklarını masum göstermeye çalışıyorsun.

Bak, bu forumun baş tarafında Yunus Emre’nin sözü ne diyor: “ Gelin tanış olalım, işin kolayını tutalım. Sevelim sevilelim, dünya kimseye kalmaz.”

Edepsizliğin Alman’ı Türk’ü olmaz. Türkler edepsiz de Almanlar edepsiz mi? Edepsizlik her yerde edepsizliktir.

İşte bundan dolayı bu forum, örnek verdiğin forumlardan farklıdır!

İnsanların iç dünyalarındaki hatalarından sana ne? Hatasız kul mu var? Sözlüğe aç da bir bak bakalım, edep-haya-utanma ne demek! “Allah’tan korkmuyorsan kuldan da mı utanmıyorsun?” sözünü bilmem hiç duydun mu?

"Hoşuma gitmeyen şeyleri okumuyorum." diyerek, “sen de okuma!” demeye getiriyorsun! Sen insan değil misin? Ve bir insan olarak, herşeyin her yerde söylenemeyeceğini bilmiyor musun? Lafa bak! işine gelmezse okuma! İstersen gözlerimi kapatayım veya bu forumdan çıkayım?!

Sen çok modern olabilirsin ve senin kitabında bazı şeyler çok normal olabilir. Ama unutma ki herkes senin gibi düşünmek zorunda değil. Herkes evrensel ahlâka uymak zorundadır.

C

Capone

Guest

Ob Gefühle dabei oder nicht.

Flachlegen ist flachlegen.

Eine Rose riecht auch nicht anders,wenn man ihr einen anderen Namen
gibt.

Es gibt auch Menschen,die nicht mit einer aufgesetzten Maske durch die
Gegend laufen wollen und an erster Stelle ehrlich zu sich selbst sein wollen.
Was soll daran falsch sein?
Der muss erst von dem Lieben Gott gebastelt werden .....du wirst nicht einen auf diesem Planeten finden der in jeglicher Situation ehrlich ist aber in allen Dingen ...nie und nimmer !

Nur am beißen und keifen ....was anderes hab ich von dir noch nicht erlebt !

Also

feshak

Moderator

Ob Gefühle dabei oder nicht.

Flachlegen ist flachlegen.

Eine Rose riecht auch nicht anders,wenn man ihr einen anderen Namen
gibt.

Na dann hoffe ich doch mal für dich, dass du deine edle (männliche) Rose gefunden hast oder findest:wink:. Auch wenn ich mir bei 99 Prozent aller Männer nicht vorstellen kann, dass SIE jungfäulich in die Ehe gehen. Muss aber jeder selbst wissen...

P

Pit63

Guest

Der thread zeigt sehr schön den von den Unterschied zwischen Ideologie und praktischer Vernunft.
Nicht jeder fühlt sich zur Rolle des Don Quichotte berufen- wenngleich die Vorstellung durchaus ihren Reiz hat. Die Welt sähe anders aus, verrückter, besser.