Deutsch Tandem Frankfurt am main

Status
Es sind keine weiteren Antworten möglich.

masseur.ozel

New Member
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

öncelikle sunu söylemek istiyorum.hepinizin görüslerine saygi duyuyorum keske bu siteyi daha önce bilseydim.
Almanyada Ausbildung Türkcesi Ciraklik egitim malum sizde biliyorsunuz Türkiyede Doktorluk Ögretmenlik vs..... disinda insanlarin meslek sahibi olacaklari yada yol gösterecek bir kurum yok.Tek sansiniz cocukluktan bir Atölye yada isyerine girip meslek ögrenmek.Hani büyüklerimiz derdi eti senin kemigi benim diye,Hepimiz Türk insaninin caliskanliginida biliriz .Almanya ya geldigim de benimde bu konuda cok endiselerim vardi.Almanda,da denklik icin tekrar ausbildung yapmama gerek olmadigini ögrendim Denklik icin sadece prufung yani sinava tabi tutulacagim bunun icinde yeterli Almancam olmasi lazim normalde Wellness yada masaj salonlarinda calisabilirim ama buda isveren icin düsük ücret ödemeye yeterli bir sebep.Bu yüzden serbest calisma karari aldim ve bu konuda herhangi bir problem yok sadece bazi prosedürleri yerine getirmem gerekiyor.Vergi numara
si hesaplarimi kontrol icin Gescheft Konto bazi ufak tefek ayrintilar.Her ay düzenli olarak hesaplarimi kontor ediyorum ve basli bulundugum vergi kurumunu bilgilendiriyorum zaten onlarda hesaplarimi banka yolu ile inceliyorlar
imarim sizi biraz olsun bilgilendirmisimdir
 

univers

Well-Known Member
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

Ich möchte vorweg sagen, das ich jedem von euch seine Meinung respektiere. Hätte ich doch nur früher von dieser Webseite gewußt. In Deutschland ist es die Ausbildung (Berufsausbildung/Uni), in der Türkei ist es Çıraklık Eğitimi. Wie auch ihr wisst, gibt es in der Türkei außer bei den Berufen wie den vom Arzt, Lehrer etc. keine Institution die den Menschen zu einem Beruf verhilft oder ihnen wegweisend sein kann.
Die einzige Möglichkeit, die einen verbleibt ist die, dass man von Kindesbeinen an in einer Werkstatt arbeiten muß, um einen Beruf zu erlernen.
Genau so, wie einer unserer Sprüche es besagt; " Dir soll das Fleisch, mir die Knochen gehören.", jeder weiß um die Emsigkeit der Türken. Ich hatte in dieser Hinsicht auch viele Bedenken, als ich nach Deutschland kam. Ich erfuhr, das ich in Deutschland keine Prüfung zum Ausgleichung ablegen mußte. Für die Ausgleichung werde ich nur eine Prüfung unterzogen, hierfür müßte ich üblicherweise ausreichend deutsch können. Eigentlich könnte ich in Wellness Studios oder Massagesalons arbeiten, aber dies wäre für den Arbeitgeber Grund genug, um wenig Lohn auszuzahlen. Daher habe ich mich für die Selbstständigkeit entschieden und ich habe in dr Hinsicht keine Schwierigkeiten. Ich muß lediglich einige Prozeduren erfüllen, Kleinigkeiten wie die Steuernr., ein Geschäftskonto bei der Bank, damit man meine Rechnungen überprüfen kann. Ich überprüfe jeden Monat meine Buchungen und teile es dem zuständigem Finanzamt mit. Die kontrollieren eh meine Rechnungen mittels des Bankkontos.
Hoffe, dass ich euch um einiges informiert habe.

Anmerkung des Ü.setzers; es gibt sehr wohl auch in der Türkei Institutionen, die gewillten und dazu berechtigten Menschen zu Berufen verhelfen, sprich die Berufsschulen.
nun das selbe für den Herrn Masseur;
Türkiyedede pekala, isteyen ve hak eden insanlara meslek edinme imkanı tanıyan Çıraklık/Meslek Eğitimi okulları gibi Kurumlar var.
 

Sommer2000

Gesperrt
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

Lieber Herr Masseur,

obwohl sie ja erst seit 6 Monaten in Deutschland leben, sprechen sie ja von der Tuerkei als waere sie ein Entwicklungsland. Ich hoffe Sie sind sich das bewusst.


Sayin Bay Masseur,

Almanyada sadece daha 6 aydan beri yasamaniza ragmen Turkiye hakkinda üçünçü dünya ülkesi gibi konusuyorsunuz. Umarim bunun farkindasinizdir.
 
S

sirin

Guest
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

.........................................................
 

ina08

New Member
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

HUHUUUU... HallO Herr Masseur, darf ich mal fragen, ob du dein Tandem hier im Forum bei TT gefunden hast?? Ja ich weiß ich bin NEUGIERIG:biggrin:
 

masseur.ozel

New Member
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

Ciraklik Egitim okullarinin kapandigini bilmiyorsunuz sanirim 6 yildan beri,Imam hatip liseleri ile onlarida toptan kapatilar.Ciraklik egitim okullarida ihyiyaca cevap vermiyordu temmeli kapatillar simdi kalifiye eleman sikintisi hat safhada
Ülkemi kücük düsürecek bir seyde söylemedim.Sadece Egitim sisteminde problemler var bu heryerde olan birsey.Ayrica ben milliyetci bir insanim.Ama siz ne kadar almanya da oturuyorsunuz bilmiyorum ama yasadiginiz toplumu takip etmediginiz kanaatindeyim
 

ina08

New Member
AW: Deutsch Tandem Frankfurt am main

Ciraklik Egitim okullarinin kapandigini bilmiyorsunuz sanirim 6 yildan beri,Imam hatip liseleri ile onlarida toptan kapatilar.Ciraklik egitim okullarida ihyiyaca cevap vermiyordu temmeli kapatillar simdi kalifiye eleman sikintisi hat safhada
Ülkemi kücük düsürecek bir seyde söylemedim.Sadece Egitim sisteminde problemler var bu heryerde olan birsey.Ayrica ben milliyetci bir insanim.Ama siz ne kadar almanya da oturuyorsunuz bilmiyorum ama yasadiginiz toplumu takip etmediginiz kanaatindeyim






ÄÄÄÄHHH ja...HHHmmmm.. Und auf Deutsch???????
 
Status
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
Top