Was ist das Ziel des Lebens?

Status
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
S

Sunguroğlu

Guest

Bu konuda da bir ek yapmak istiyorum. O anlattigin rezil eden beyefendi de sütten cikmis akkasik degil, kesinlikle degil yani. Kendinin hayati ne kadar yalan dolan, ne kadar dogru, o da hic belli degil zaten.
Sözde zengin, bir sürü sirketi var ve tanidiklari var, bekar, yakisikli, ;) vesaire..... beyefendi, ama bence sifira sifir elde var sifir, kati suretle o hic biri degil. Asil en büyük sorun o beyefendinin kendinden kaynaklaniyor. Yani o anlattigin gercekleri söylemeyen beyefendinin yalan söylemesine sebep olan kisi de ta kendisidir, cünkü bilincli provoke ediyor, ben onu cözmemis degilim, zaten bana taktiklerini kendi de anlatti.

Bunu da gözardi etme bence, örnek verirsen, olayin tümüne bak. Ben o beyefendiyle alakali bildiklerimi aciklarsam, kesinlikle ortalik karisir. ... Zaten konu cok büyük ve mahkemelik (herhalde o anlattigin rezil olan arkadas da konuya dahil), dolaysiyla ben olaya karismak istemiyorum, sonucta konu internet ve ben internetti bu konuda kendimden uzak tutuyorum, yani ciddiye de almiyorum. Bana bu hafta yine bir telefon geldi, tanik olarak ifade vermemi istiyormus birileri. (Artik telefonnosunu nerden bulduysa.) Inan, internet´den bütün izlerimi sildirdim, simdi sira telefonnosunda. Bir kisinin gercek ismi internette aciklanmaz! Ben bunu siddetle kiniyorum, bu kisi bir de üstüne üstlük kendini o siteden sildiyse.

Arkadasim, sen örnegi yanlis anladin galiba. örnek verdigim kisi benim ondan önceki bulundugum forumdu. ben vb forumuna 2013'e dogru geldim, anlattigim ise 2011'de olmustu. forumlarda 1 tane '' T '' yok maalesef..

Seninde bulundugun forumda ki mevzuyla birbirine benziyor evet lakin söylediklerim baska. Syrngh nickli arkadasla ilgili söylenenlere zaten hic bir zaman inanmadim, o dürüst ve basarili bir kisi. yorumlarindan zaten bunu belli ediyor. '' T '' ye gelince; ona iyi ya da kötü demek istemem, zira yüzüne kac kere söyledim fayda etmedi, ayrica bildigini devam okumakla zaten basini belaya sokmus ve mahkemelik olmus. Allah akil fikir versin, kimsenin yasamina kötü devam etmesini istemem. Allah bana da akil fikir versin.

Evet anlatmistin, seni de isin icine sokmak istiyorlardi. uzak durmani dogru buldum, cünkü onlar internetle gercegi ayirt edemiyorlar..
dogru, aciklanmamasi lazim. herkes birbirine güvenebilmeli, ancak bu artik mümkün degil.

beren

Well-Known Member
Arkadasim, sen örnegi yanlis anladin galiba. örnek verdigim kisi benim ondan önceki bulundugum forumdu. ben vb forumuna 2013'e dogru geldim, anlattigim ise 2011'de olmustu. forumlarda 1 tane '' T '' yok maalesef..

Seninde bulundugun forumda ki mevzuyla birbirine benziyor evet lakin söylediklerim baska. Syrngh nickli arkadasla ilgili söylenenlere zaten hic bir zaman inanmadim, o dürüst ve basarili bir kisi. yorumlarindan zaten bunu belli ediyor. '' T '' ye gelince; ona iyi ya da kötü demek istemem, zira yüzüne kac kere söyledim fayda etmedi, ayrica bildigini devam okumakla zaten basini belaya sokmus ve mahkemelik olmus. Allah akil fikir versin, kimsenin yasamina kötü devam etmesini istemem. Allah bana da akil fikir versin.

Evet anlatmistin, seni de isin icine sokmak istiyorlardi. uzak durmani dogru buldum, cünkü onlar internetle gercegi ayirt edemiyorlar..
dogru, aciklanmamasi lazim. herkes birbirine güvenebilmeli, ancak bu artik mümkün degil.

:oops::oops::oops: ay, pardon, özür dilerim. ;)

manden1804

Well-Known Member
eruvaer , ich habe bis jetzt ca . 12 Jahre äussert intensiv und in der "richtigen" Weise nach der Wahrheit über den wirklichen Erschaffer des Universums gesucht , und ich die erkennbare gefunden .
Wenn Du richtig lesen würdest , was ich geschrieben habe , hättest Du vielleicht was erkennen können .

eruvaer

Well-Known Member
eruvaer , ich habe bis jetzt ca . 12 Jahre äussert intensiv und in der "richtigen" Weise nach der Wahrheit über den wirklichen Erschaffer des Universums gesucht , und ich die erkennbare gefunden .
Wenn Du richtig lesen würdest , was ich geschrieben habe , hättest Du vielleicht was erkennen können .
bin vielleicht nicht so gut im selbstbelügen um da irgendwas sinnvolles rauszulesen :p
*wertlosvormichhindümpel*
verschwende deine Zeit nicht weiter an mich werloses Etwas - ich geh mal was kochen und den Abend völlig sinnlos mit meinem Mann vor mich hinverbringen... :(

manden1804

Well-Known Member
Ich wünsche Dir gute Besserung . Übrigens ist die ganze Menschheit seit Jahrtausenden verdorben .
Vielleicht schaffst Du es mal irgendwann deine Augen aufzumachen . Die Menschheit braucht jeden Strohhalm .

Zerd

Well-Known Member
ich habe bis jetzt ca . 12 Jahre äussert intensiv und in der "richtigen" Weise nach der Wahrheit über den wirklichen Erschaffer des Universums gesucht ,

Das ist eindeutig zu lang! Weist Du, was mit Deinem Gehirn passiert, wenn Du DIch so lange und so intensiv auf eine (sei sie nich so "Richtig") Weise um etwas bemühst? In Deinem Gehirn bilden bestimmte Bahnen aus, die sich mit der Zeit immer mehr verfestigen und zementieren, sodass Du am Ende dieser Phase gar nicht anders kannst als davon überzeugt zu sein, dass nur das die einzig richtig und wahre Wahrheit sein könne.

Aber ich habe eine schlechte Nachricht für Dich: diese Konstellation Deiner Gehirntopologie ist nicht die einzig mögliche. Es gibt noch 100000 andere Varianten, wie diese Bahnen gelegt sein und als "Wahrheit" fungieren könnten. Hättest Du Dich also mit einer anderen Wahrheit ebenso lange und ebenso intensiv und ebenso einseitig beschäftigt, hättest Du von jener Wahrheit vermutlich ebenso überzeugt geglaubt, das es die einzig mögliche Wahrheit sei, weil diese Bahnen dann genauso verfestigt und zementiert worden wären.

Und he, diese Erkenntnis ist noch nicht einmal neu: in Anatolien gab es schon vor vielen Hunderten die Kultur der Wanderderwische, die genau um dieser Zementierung entgegenzuwirken einen dreifachen Sprung im Glauben vorsahen von terk-i-cihan über terk-i-ahiret hin zu terk-i-terk.

Ich kann darum jedem, der wirklich nach Sinn sucht, nur empfehlen, sich selbst nicht zum Gefangenen seiner eigenen Vorstellungswelt, seiner eigenen Gehirntopologie zu machen. Das zeitigt in den meisten Fällen nur pathologische Folgen...

Status
Es sind keine weiteren Antworten möglich.